Monday, May 10, 2010

everyday is holiday....

Share
hai3...lame sudah idok mengepost..hehe..akhirnye final xm pon dah selamat habis 9hb Mei yang lalu....

fuhhh..terbaeekk btol exam kali ni..mmg mencabar..papepun dah berlalu semuanya..skrg ni ak leh bertawakal jela..harap2 boleh la dapat DL lg utk 1st degree ni..leh jugak aku apply biasiswa JPA..lehhh ak dpt kereta dari mak aku nnt..ahhahah..

so,apekah perancangan aku utk bulan ni..1st skali,aku plan nak kemas barang2 ak sume yg da bersepah sana sini dek  dimainkan anak2 buah aku tuh..haha..dengan nota2 and kertas2 latihan lagi..so,baeklah aku kemaskan umah ni dlu..

lepas 2, baru lah bole aku g enjoy..haha..nak carik baju untuk konvo 30 MEI 2010 nnt...nak bwk anak2 buah aku pergi Wet World Shah Alam tu..aku nak pergi i-city dengan kwn2 aku..dannnn..pergi Sunway Lagoon ngan Aie..yea...tapiii..itu pun kalau plan tu dapat dilaksanakan dengan jayanya lah..hahah..

tadi10 MEI kan..besday kwn baek ku..si buncit Abdul Hakim Hassan..hahah..Hepii Bufday 2 u lah..da sempat wish dah..itu pon dier yang kol aku..tak patut betul la..tapi sape suruh kol time kul 7 pagi...haha..papepun,untuk akim..lin dah clbr8 dah utk akim td..lin g kluar makan dgn aie n kwn2..haha..sempena bufday akim la..heheh..t kalo akim balik kite kuar plak ea..

so..itu jela dulu..aku dah ngantuk...nnti,insyaallah esok ke..ak nk post psl ank buah aku yg plg kecik..NUR AINUL MARDHIAH..byk gambo2 dier..haha..wokeh la..gud nite sume..(=

2 comments: