Friday, May 14, 2010

mEstiii ke Aku jadik MangSe KEGEMOKKAN???!!!

Share
                                        Aku gemok ke???mesti la tak..amboi2...senang cakap aku gemuk ye..aku CHUBBY je tau..hahha..ni yang nak marah rasenya ni..chubby tp cute tau..tapi kan...boleh tak aku nak cakap..memang aku sendiri sedar aku da bertambah lemak di bahagian2 tertentu ni..tu la yang merisaukan aku ni..haaa...kang lari pulak bf aku kan..tak nak la camtu..mane ade orang nak gemuk..orang betol cekeding ye la kot...kalau la aku jad gemuk macam ni---->

tak dapat aku bayangkan..terukk sanagt pelak..ak better la lagi.. huhuhuu..AKU TAK NAK..katekan tidak pada gemok..ha..benci gemok..

             
                             Apekah langkah terbaik untuk aku ni...nak buang nasi?oh no man!..nasi is my life..what should i do..how could i live without rice..wuuuaa..tapi kan..aku ada terfikir la..nak beli jus minuman untuk kurus..boleh tak?leh tahan selera aku ni sikit..ha..tapi takut jugak..apa2 jadik nnt habislah..

                         Walau apepun..ak tetap nak kurus..berat dah berlebihan..nanti la..aku cube..huuhuhu..nak pergi beli sendayu tinggi lah..hahahaha..hidup lin..aku mesti semangat..konvo pun dah nak dekat...malu la aku nnt...dah nk pegi diet terus...zzzzzzZZzzz

2 comments:

  1. hahaha..gud luck cayang..
    chaiyok2.. :)

    ReplyDelete
  2. oh no..lupe b akan bace...maluuu la weiii...hahahha

    ReplyDelete