Friday, May 21, 2010

i city

Share
selama 3 hari berturut2 kami berdua menghabiskan mase bersame2..wktu ptg plak aku n aie g jalan kat shah alam..n ktorg ade jgk singgah ke i-city tok jln2..lawa la..aku suke..wlupon agak lmbat utk aku puji ni..tp xkesahla..asalkan dapat jgk pergi..selame ni kwn2 pergi..tp aku slagi xm xabeh aku mls nk jalan...tu sbb bru la ni pergi...



 
lawa kan..n smlm plak..20 mei 2010..kami pergi tgk wayang plak..di sunway piramid..cte..SHREK..kami tgk 3D..best..ak gelakk je keje..tp aie gelakkk cket la..haha..


dalam cte shrek ni..aku suke tol watak donkey,kucing n 1 watak budak gemok time clbr8 besday anak2 shrek 2..klako thp bodo..gerammm je...korg mst tgk tau..best!!!

petang tuh..kami balik naek KTM n singgah mkn malam di port klang..our feveret nasi ayam is there..haha..n another one..aie jadi imam..aku dga..kat bhgn laki..1st time dga..sng hati aku...erm...2 lah dier..perjalanan ktorg..so pasni xleh kua dah..kne tggu mggu dpn plak..kalo x,mak marah nnt..asik dating je..hehhe..

3 comments:

  1. uih sbut gk yg imam 2..malu la b..huhu
    yg laen xpe..hehe

    ReplyDelete
  2. bior la..mmg syg suke la b...heheh

    ReplyDelete
  3. hahaha..belasah la yang..

    ReplyDelete