Sunday, May 30, 2010

my cOnvocation!!!

Share
alhamdulillah..semuanye berjalan lancar sepanjang convocation tadi..selamat sampai pukul 7.15 di uitm,wlupon lmbt cket dari kwn2 yg laen..tp,so far msih sempat ag..selesai majlis convocation ni tadi dalam pukul 11..jap je..tp sgt seronOk!!!

tahniah aku ucapkan kepada semua rakan diploma sains  kerana berjaya mendapat segulung diploma..haha..thanx aku ucapkan kepada seluruh ahli keluarga aku yang hadir..terutama kepada mak dan abah..tak lupa juga pada bf ksygn aku..aie..dan sahabat baik aku..johanis dan aisyah yang turut hadir. bersama hadiah mereka...selain tu,tak lupa pada my best childhood pren..hakim..tq so much 4 ur special present..i really appreciate 4 da suprise!

di bawah ni aku letakkan gamba2 sepanjang MAJLIS ISTIADAT KONVOKESYEN UiTM KE- 72 SIDANG KE- 16 (30 MEI 2010)..

 bawah ni pulak..jambangan bunga n hadiah yang aku dapat..

 

1 comment: