Tuesday, May 11, 2010

my little niece..

Share

Name diberi Nur Ainul Mardhiah binti Mohd Fazil..anak ketiga dlm keluarga k'long..dan cucu ranking ketiga jugak lah dalam family kami..hhehe..ni anak buah aku yg berumo lbih krg stahun 5 bulan la cmtu..sgt klaka ye budak ni..suke wat org gelak..

Aku xleh lupe,sepanjang waktu aku blaja utk final exam aritu,stp mlm bole dikatekan dier akan kacau punye lah..geramm je..sepah2 kan pen2, koyakkan nota pon ade jgk..cobaan btol..tp xpelah..skrg2nye..de jgk orang temankan aku dari xde lgsung..heheh..tgk jela gamba2 kat bawah ni ha..



ha itu lah dier..mardhiah ni,kalau dalam family kami panggil mcm2..de byk name dier..yaya,tayang acik,o guyu guyu..haha..ntah ape2 je..tp dier phm la kalo kitorang pggil name2 tu..aku ade byk video dier..tp aku pon xtau mcm mane nak post..t ak blajo la..hahah..kat bwh ni antara gambo2 yaya lagi..comeii la..


that's all for this post..just nak share dgn korang semua..hehe..sayyyannnnngggg mardhiah..jgn membesarla..kecik2 cmni la best..hahha..


3 comments: