Friday, April 30, 2010

al kisah aku.mereka dan shah alam..

Share
petang tadi drive dari umah terus ke uitm mengambil 2 kawan aku yg 'kebingungan'..hehe..walaupun tujuan sebenarnya nak ke uitm sebab ade program Kemahiran Insaniah(KI) kat kolej mawar,tapi disebabkan sampai awal,so aku pun bawa la dua orang kawan aku ni pergi release tension..sapekah 2 kanak2 itu..mereka ialah ju n mai..rumate kesayangan aku dulu...
so, tadi aku ditugaskan untuk menggembirakan diorang lah..macam biasa lah kan..aku ni da macam biasa ngan keadaan tu..aku tukang wat orang gelak je..tp,time aku sedih aku pun xreti nk control jgk..hahah..
jadi..mula2 tadi pergi la ke PAS..plaza alam sentral shah alam nu..diorang duk nak berkarok plak da...hah..ikutkan jela..nyanyi la 6 lagu...aku?mesti nyanyi punya..heheh..lagu yang kitorang choose tadi..1st,aku nyanyi utk diorg..LOVE STORY..hahahha..dala,dua2 jiwa kacau..ak nyanyi gak lagu 2..pastu ade la lagu alyah n reez,acha n ade gak lagu meet uncle hussin..btol ke aku eja 2..xpela..ha..cmtu..
selepas itu..kitorang g lak makan kat SACC mall..sggah secret receipe..yang klakonye..tadi nak beromantik dgn ju..ak tlg kupaskan udang..tapi dgn bangganya..udang tercampak sampai jatuh kat jeans aku.."ketepek"..hahahha..gelak dua orang kawan aku tu..pastu bertanda la sluar aku tu..busuk..comot..dah la d g program dlm keadaan jeans bertanda kat peha kanan..hehehhe..lepas abes makan,kami pun terus bergegas pulang la..nak kejarkan maghrib...
n pada malam hari..program KI berjalan dgn lancar,n alhamdulillah la..aku dpt markah ok..hehehe..2 yg aku suke!!!n pulang la aku dimalam hari buat pertama kalinya dari shah alam ke umah di klang...al kisah...
jadi..disini...ingin aku ucapkan...hope..kwn aku yg berdua tu...semoga korang bahagia dan ceria...jgn fikirkan sgt masalah korang tu k...aku da cuba wat korang release tension tadi...hehehhe...ok la...aku pon nk g stdy ni...

p/s: menggembirakan orang lain boleh menambahkan pahala jugak kan?mungkin bila kita susah,kawan kita ni jugak yang datang...hope so...

4 comments:

  1. paper ko dah abes ke.
    mak aih.
    aku baru 3 paper. ader 3 paper lagi menyusul.

    ReplyDelete
  2. lum ag la weh...ade 3 paper ag...sok ptg ade 1...tggal 2..hehehhe..

    ReplyDelete
  3. baeknyee die..gf spe la ni..

    ReplyDelete