Wednesday, June 1, 2011

1 jun 2011

Share






tarikh hari lahir aku yang ke 23..alhamdulillah aku masih lagi bernafas di alam ini dalam keadaan yang sihat dan gembira..aku bersyukur atas segala yang aku miliki terutama mak, abah, kakak2, adik lelaki ku, abg2 iparku, anak2 buahku. kekasih hatiku yang setia bersamaku...

aku gembira kerana aku dilahirkan 23 tahun yang lalu didalam keluarga yang bahagia,cukup nilai agamanya,baik budi pekertinya dan bagus kewangannya ^_^..

semalam tarikh 1 jun 2011 aku berdoa semoga hidupku sentiasa diberkatiNya dan tidak hanyut dengan keseronokan di dunia ini..tambahan lagi, apabila ramai yang mendoakan kejayaanku dan memberi ucapan hari jadi yang baik2..alhamdulillah.....

sambutan semalam bersama teman setiaku muhamad khairul fakri mohamed, sangat menyentuh hati wanitaku..walaupun tidak hebat dimata orang,,nampak biasa2 saja, tapi bagi aku pengalaman semalam sweet sgt..tiada apa dapat dibalas melainkan kasih sayang dan ucapan terima kasih pada beliau...di sebelah pihak familiku,tiada sambutan tapi akan dipostpone kan...hehhe..aku xkisah,mmg dah biasa tak on time =)

tapii,dalam kegembiraan,ade jugk sedihnya hari jadi aku pada tahun ni...iaitu sambutan dari kawan2 baikku...


aku tidak juga mengharapkan sambutan atau hadiah...tapi ucapan dan ingatan mereka kepadaku sangat aku perlukan...entah kenapa buat pertama kalinya dalam hidup aku, tiada seorang kawan pun mau yang rapat, baik ataupun mesra bertelefon...semua hanya melalui sms,faceboOk..dan ade jgk yg xwish lgsung..sedikit kecewa..itulah perkara yang plg xbest berlaku untuk harijadi aku untuk tahun ni....bak kate aie,jangan ambil kisah sangat, anggap biasa..tapi aku macam xboleh, sebab kawan juga mempunyai ruang yang istimewa dalam hati kecilku ini...tapi tidak mengapa, bagi semua kawan2, sanak saudara *cewaahhh~ yang mengucapkan selamat hari jadi, hepi besday dan sebagainya didalam facebOok  pada aku..terima kasih aku ucapkan..tanda ingatan mereka pada aku..

No comments:

Post a Comment