Tuesday, May 24, 2011

bila usia bercinta melebihi 3 tahun..

Share
brape lame dah couple?
dah 4 tahun lebih dahh..


ooiii...lame dah...besttnyee!!!
HEHE...bolehh la...xpasan pon..tup tap2x dah 5 tahun dah...;p


awak nnt plan nak kawen bile?
sy xpasti la..mgkin 4, 5 tahun lg kot...ntah la awak...

awak pasti tak dia calon suami awak?
emmm...mungkin yea...mungkin tidakkk...

cukup sampai disitu dialognye..itu hanyelah gambaran pada keadaan aku..bila aku fikir2kan...lame2 couple pon aku masih xpasti utk masa depan aku...aku masih lg berkira2 dgn siapa akan aku kahwin...walaupon secara jujurnya aku mmg syg pd bf aku...tapii di tahap skrg ni...kdg2 makin lme kami kenal n bercinta..lg byk selisih paham berlaku...mcm mane perkara tu boleh berlaku ea....

ada x perkara camni berlaku pd anda...mugkin ada yg jawab yea..mgkin jgk tidak...aku rase ini semua perkara biasa kot dlm pasangan yg bercinta...tapii itulahh..org kate kdg2 suke xsuke masalah bg org yg bercinta ni mmg mengganggu fikiran...siapa yg kate tidak dia mmg hati keringg la aku rase...

tak ada apa yg aku nak ulas sgt ttg perkara ni..cuma pd pndgn aku xpyh la bercinta lame2...kawen jela cepat kalo dah rase lelaki tu boleh membimbing kite kearah kebaikan kelak..baik bg lelaki mahupon perempuan...tapi utk yg sebaliknya yg x bercinta lg jgn lah rse rendah diri or tertekan, anggap lah diri korang lg beruntung sebab korg boleh elakkan byk perkara negatif yg mengganggu pikiran korg nnt...

entah kenapa aku tulis semua ni...mungkin aku xtau nak luahkan kat mne kot...aku rase aku xde seorg pon yg betol2 setia utk mendengar semua ni..jadi lebih baek menulis jea...n aku akn lupekan semua ni pas aku luah kat cni..hehehe...


kate si hati: rindu sgt2 pada org2 yg aku mimpi malam td...haih~

No comments:

Post a Comment