Thursday, August 11, 2011

ex-rumate diploma ^_^

Share

teringat kat diorang...time aku solat terawih berjemaah dgn akak aku td, teringat pulak zaman kitorang solat berjemaah sama2 time sebilik dulu...rindu la saat2 tu..rindu jgk time tgk movie sama2..baring ramai2 tgk movie..dgn gelagat dr diorang yg berbeza2...kalo mai, mst dah gigil2 mcm org sakit parkinson ble tgk cte hantu or thriller..aini, ske gelakkk jea..tgk babak kiss2 cket, mst sume org nyakat dier...kalo jue,slalu siyes cket.tp gila jgk..yg pasti jue berani dr ktorg bertiga..haha..n aku, akn selubung kepala dgn selimut..haha...apa lg yg buat aku rindukan diorg yea..ha..mcm mana kami kenal time part 1 pon best..^_^ korang mesti ngt kan jue,mai n aini..hehhe...kalo waktu g kelas, mesti aini atau ju yg akan bgn awal n kejutkan aku n mai solat...tp, kalo time bulan pose, aku lak yg bgn awal n kjut diorg bgn sahur..hahha..beselakan, bab2 makan ni...cepat je! haha..aku ingt jgk mcm mana gaya stp dari diorang tido..tp, xperlulah nk cte kat cni..secret la kan..hihiihih...yg pasti, habit diorg kan....AINI suka main rambut.....MAI suke gigit kuku...n JUE suka bercakap sambil pegang rantai or tarik kolar baju dier...sengal!!hahha...rindu3.....mcm2 pngalaman la kawan ngn diorg ni..yelakan, utk 3 tahun kami berempat dapat kekalkan status rakan sebilik..gaduh? mestila ada...setiap dari kitorg penah jadi punca pergaduhan..tapi itu sume bg aku asam garam yg mematangkan hubungan kami berempat..so, dah alang2 aku teringat kawan2 aku ni...aku nak buat dedication..hehe..aku nak say thanx sbb korang layan aku dengan baik selama kita berempat jadik rum8..dan aku nak korang tau, aku sayang sgt hbgn kawan kita ni..hope kita leh jadi kawan yang baik sampai bila2...serta x lupa..hehhe..mintak maaf utk sume salah silap aku kat korang k..yelakan, aku kan terlebih manja n ngade2...terutama kat aini..time part 5 n 6 ade konflik cket kan..tp, kita dah ok..hope xsmpn dlm hati lg...LUV UOLLS...mmmmmmmmmmmmuuuaaaaaaaahhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!utk aini,mai n jue,makesure korg leh maintainkan hbgn baik dlm kelas...jgn gaduh2 k..hehhe...sem dpan kita mesti kuar jgk berempat k!

hadiah besday dr mereka bertiga!!!snow music ball...luv it so much!!

No comments:

Post a Comment