Tuesday, July 19, 2011

lagu korea pertama aku denga..^_^

Share


ni la lagu pertama skali yang aku tau time part 1 diploma dlu..time tu tahun 2007..dulu dapat lagu ni dr kawan2 aie...hehhe..disebabkan aku teringat lagu ni,terus aku jadikan backgrOund music blog aku..hehe...sekarang macam2 jenis lagu ada dah..yang aku minat SNSD,4minute,KARA,f(x)...heheh..peminat2 KPOP pon mungkin ade yg xtau lagu BABY VOX ni..sbb grOup ni pon xde dahhh..kalo sape yang xtau..salah sorang penyanyi dalam group ni adalah pelakon cerita coffee prince Yoon Eun Hye..yg comei2 tu lah..teringat pulak time 1st tau lagu ni, lantak asik mendengar jea..xkurang kawan2 aku, siap belajar nak menari camni lagi..aie n kwn2 dier pon same..hahha.. ini antara kenangan semasa aku belajar di UiTM Pahang dulu..serOnok nak share lagu..selamat menOnton!

p/s: kalo lagu background kacau,g pause kat player kat bwh blog ni k..^_^

No comments:

Post a Comment