Sunday, July 17, 2011

emmm..

Share
xsgke nak buat reuniOn xsemudah yg disangke...buat senang..tp nak dapatkan support n kerjasama dr kawan2 mmg susahh..kan senang.kalo kwn2 bg respon dan pendapat dari awal..so aku pun mampu buat reunion seperti yang diorang harapkan..ni tidak, dah xlme ag nak due..tp,ade je halnyee..haih~

myb, laen kali aku wat reuniOn dgn org2 yg aku senang je..xmemeningkan kepala aku..aku buat semua ni kerana ikhlas n ats permintaan beberapa kawan2 jgk...huuuuuuu~ xpelahh..mugkin cabaran je kan...harap2 la semuanya boleh berjalan dgn lancar seperti yang aku dan shuq rancang..

aku harap semua yang support dan join reunion tu nnt dah cukup utk cover n bagi kegembiraan tahap maksimum utk reunion tu nnt...aku ni takot2 jgk..xtau ape akn jadik nnt..hahaha...may Allah help me..

No comments:

Post a Comment