Saturday, August 28, 2010

trase kecilnya diri ni..

Share
aku sedih sebab aku terpaksa mengharap sesetengah perkara atau barang dari orang lain..bukan aku sengaja mengharap tapi aku memang tak mampu..aku dah cuba untuk jadi macam yang mereka mahukan...aku selalu bersabar dengan kerenah mereka..aku selalu fikir positif setiap kali perasaan macam ni hadir..tapi kali ni, aku mesti luahkan dengan menulis..aku tak tau, nak mengadu pada siapa..kadang2 aku terfikir perasaan ni, cuma disebabkan emosi terlebihh je..tapi sbnrnye x..aku tau apa yang aku fikir....aku bukan lagi budak2 ataupun remaja yang xreti berfikir...aku tau apa yang aku lakukan..

kenapa aku tak boleh diberi kepercayaan!!!?kenapa mesti aku yang kena banyak beralah..ya Allah,kau tabahkanlah hati ku ini..dan kau bantu la aku dalam menjalani kehidupan ku ini ya Allah...sekarang aku hanya mampu menulis di sini..aku xnak buat apa2 tindakan..kerana orang yang aku maksudkan, tidak patut aku benci atau marah...aku hanya mampu terdiam........................

2 comments:

  1. ala jgn sedey2 syg..cm yg slalu b ckp pe..?saba k..senyum cket..heee ^^

    ReplyDelete
  2. syg sedih time ni je...pastu ok dah...syg xrisau..sbb b slalu ade dgn syg kan2...tq2...

    ReplyDelete