Tuesday, August 31, 2010

my heart stop beating!

Share
baru je smlm aku post psal aku sayang dier...hari ni aku xsangke tajuk ni akan keluar...xpnah ku sgke perkara cmni akan berlaku...aku tau aku salah cntc kwn aku 2 tnpa pgtahuan dier...tp,aku berniat xnak dier fikir bukan2 lg...mungkin seuanya dah terbongkar...dier tau aku cntc kwn aku gune fon mak aku...n dolu2 cket aku ade bg kwn aku gambo...n tmbah lg miss u..then...aku 100% adalah dilabel kekasih xjujur,xberhati perut,perampas kekasih orang, n pemusnah hubungan orang!terima kasih...
aku xtau ape aku nak wat skrg..aku xleh harapkan bf aku sndri..aku xboleh harapkan kwn aku jgk...at this time..only me...i must depend on myself to handle this...
mcmmane aku nak describe ttg diri aku ni sbnrnye???aku ni..sayang bf aku...ikhlas...dalam mse yg same aku xkn ketepikan kwn aku..smpi kalo kwn aku 2 wat slh ngn aku pon...blom tntu aku akn benci kwn aku 2...btol jgk..bf mne2 pon xske kalo gf dier wat cmni..it's sounds like my love divided by 2!but..it's not true...kasih aku terhadap bf n kasih aku terhadap kwn adalah berbeza...sayang cmne pon aku kat kawan aku...jika diberi pilihan...bf aku yg BAIK jgk akan aku pilih..sbb aku cinte..tp kwn...sayanggg..bkn cinte..
mslh psal aku ingkari janji pada dier...erm...yea,aku ngaku slh...tp...bg aku..aku ade care tersendiri cmne nak handle sume ni...tp,dah kalau semua diselongkar ape2 yang ade dlm "kain dalam" aku..ape lg yang tinggal utk aku pertahankan...xsemua perkara bf patut tahu...yang penting hati n layanan aku kan?kejujuran?ye,mmg penting...aku mmg jujur dgn dier..cume sstgh perkara je aku xbole jujur..utk slmtkan hbgn ktorg..tp skrg ape dah jadi...i have nothing to defend!itu sbb aku ckp...ape je yang dier nak sembur kat aku skrg sembur la...aku terima...semua salah aku...
agaknye..kalo ade org lain terbace post aku ni mesti leh tergelak..mcm percintaan budak2 kot...poyo2 ek...tp 2 la...nak wat cne...poyo2 pon..perasaan sayang dah mmg timbul kan...ssh jgk kalo dah terlampau syg kan...ape yang aku mmpu buat skrg...aku akn mendiamkan diri...aku xnak jwb ape2 dah....kalo bole,aku nak delete je fb aku 2..haish...knpe semua ni jadik kat aku???sape yang harus dipersalahkan???

5 comments:

  1. salah ke klu b syg kt syg..?
    slh ke klu b nk jage syg btol2..?
    slh ke klu b pertahankan hak b..?
    slh ke klu b jeles"sayang" b say "I MISS U " kt laki laen..?
    tnye la laki2 mane yg mmpunyai awek pe dorg rase..?klu dorg kate x marah la b ni..
    b tau b mmg slh sbb wat sume 2 yang..papepon b mtk maap sbb terlampau menyayangi sayang..

    ReplyDelete
  2. xsalah b..
    tapi tindakan b 2 bersesuaian dgn ape yang syg buat..n mgkin ade byk slh pham time 2 kan...papepon,thnx 4 loving me k...ni comment time syg frust sgt...soriii k...ni jela tmpt nak lepaskan sgla kemarahan..heheh

    ReplyDelete
  3. emm klu x salah syg pk la sndr..b pn da byk ckp da..sumenye terpulang kt syg..papepon syg da bg b 1 pelajaran n b terima tu sbgai 1 pengajran..pngajran ini sangat bermakna buat b..

    ReplyDelete
  4. we have learn different lesson..

    ReplyDelete