Tuesday, February 15, 2011

1st time drive in KL..haha

Share
salam maulidur rasul untuk semua umat islam..=) hari ni bersempena hari yg mulia, aku pon cuti..public holiday la ni...jadiknye aku mngambik kesempatan utk berjalan bersama 3 org kwn baekku ini...hehe..plan asal nak g desa waterpark...tp xjadik n tukar plan ke muzium negara dan KLCC..

pada mase yg same..aku dan kawan2 ade la singgah solat berjemaah di masjid as-syakirin KLCC..seronok sgt rse ble dpt solat kat situ..mgkin sbb aku dah lme xsolat berjemaah di masjid bersama kwn2 aku...mmm...mmg menggamit memori waktu aku g situ drjh 6 dlu.. ;p

tujuan pilih KL? sje2 je..benonye sbb 1st time nak test drive g sane..so far ok la..sbb aku gne GPS..kalo x ntah cne la..emmm..mcm bese la..gambo jela yg byk..apepon aku nak gak ltak bbrp utk dijadikan kngn di blog aku ni...

-sgt; best bile dpt mengimbau kngn waktu kecik g ke muzium ni...g la kwn2..xrugi..but make sure g dgn kwn2..mst happening!!!



 













muke lpas solat..hahaha...(dlm ni sejukkk)

2 comments: